نوشته شده توسط : مدیر

چقدر با ایمنی و استانداردهای لازم در یونیت دندانپزشکی آشنا هستید؟

برای خرید یونیت دندانپزشکی توجه به اینکه باید چه نکات ایمنی و استاندارهای در آن رعایت شده باشد شما را  از دردسرهای بعدی خلاص می‌کند. اینکه یک مشاوره مناسب با نیازهایتان دریافت کرده باشید، که در قابیلت‌های یونیت اغراق نکرده باشند، یونیت دندانپزشکی که می‌خرید اصل باشد، مناسب نیازهای شما باشد، استاندارد و ایمنی‌های لازم را داشته باشد، ارائه خدمات پس فروش سریع و به موقع باشد و شرکت فروشنده به تمام اصول و قول‌هایی که به شما موقع خرید داده پایبند باشد و عمل به همه این موارد، برمی‌گردد به اینکه چه شرکتی را برای خرید یونیت دندانپزشکی انتخاب کرده‌اید.

 باید بیش از آنکه روی ویژگی‌های یونیت و ایمنی آن توجه کنید به اینکه از چه کسی یونیت را خریداری می‌کنید دقت کنید. اگر شما فقط از تامین‌کننده مطمئن باشید، به جای شما تمام مسائل را در نظر خواهد گرفت و با خیال راحت می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

اغلب یونیت‌ها دارای ضمانت نامه ۵ ساله هستند، در حالی که صندلی‌های بازسازی شده معمولا دارای ضمانت یک ساله هستند. گاهی اوقات گزینه‌هایی با ضمانت‌های طولانی‌تر نیز در بازار وجود دارد. اما نکته حائز اهمیت، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در تداوم کاری آن داشته باشد.

انتخاب تامین کننده مناسب برای خرید یونیت دندانپزشکی

تامین کنندگانی که نماینده یا تکنسین‌های ماهر را جهت پشتیبانی ارائه می‌دهند، معمولا گزینه‌های بهتری برای خرید خواهند بود. همچنین، ارائه به موقع خدمات و دسترسی آسان به قطعات نیز بسیار مهم است. ما شرکت‌های مختلفی را بررسی کردیم تا مجموعه‌ای را پیدا کنیم که غیر از ارائه یک یونیت خوب و حرفه‌ای، خدمات پس از فروش و تامین قطعات خوبی نیز داشته باشند و از میان تمام آنها دیدیم که شرکت سینا گستر پیشرفته چنین خدماتی را بطور حرفه‌ای ارائه می‌دهد بطوری که از کار کردن با آن‌ها لذت خواهید برد.

تصور کنید مشکلی برای یونیت دندانپزشکی شما پیش آمده است، اگر هنگام خرید در انتخاب تامین‌کننده دقت کرده باشید و شرکتی را انتخاب کرده باشید که پشتیبانی به موقع و حرفه‌ای ارائه می‌دهد، قطعاً در کار شما وقفه ایجاد نخواهد شد. همچنین ارائه خدمات به موقع، رضایت بیماران شما را نیز در پی خواهد داشت و نشان می‌دهد شما چقدر برای وقت آن‌ها ارزش قائلید.

 

 با توجه به تحریم‌ها به این نکته حتما دقت کنید که شرکت تامین‌کننده تجهیزات بتواند قطعات یونیت شما را تا مدت‌های طولانی تامین کند تا دچار مشکل نشوید.

 

اهمیت انتخاب یک شرکت مطمئن و حرفه‌ای

برای خرید یونیت دندانپزشکی، تامین کنندگانی را انتخاب کنید که به طور خاص تجهیزات دندانپزشکی را بفروشند. از این طریق می‌توانید خیلی راحت‌تر یونیت دلخواه خود را که با سلیقه و بودجه شما نیز مطابقت دارد، خریداری کنید. به این صورت هم انتخاب‌های بیشتری دارید و هم مشاوره و خدمات حرفه‌ای‌تری دریافت خواهید کرد.

 

استارنداردهای الکتریکی یونیت دندانپزشکی

در هنگام خرید بایستی استانداردها و نکات ایمنی را مد نظر قرار دهید. از لحاظ الکترونیکی، یونیت باید تمامی استانداردهای مورد نظر را رعایت کند. ولتاژ برقی که در یونیت به کار می‌رود نباید از ۲۴ ولت بیشتر باشد و وجود سیستم ارت (اتصال به زمین) در دستگاه ضروری است. به علاوه، یونیت باید دارای سیستم توقف اضطراری نیز باشد تا در مواقع پیش بینی نشده و خارج از کنترل، بتوان بلافاصله دستگاه را خاموش کرد و تا مسیر تمامی ورودی‌ها از جمله آب، هوا و خصوصا برق مسدود شود.

 

یکی دیگر از موارد ایمنی و استاندارد، سیستم توقف هنگام کار با ابزار و تجهیزات دندانپزشکی است؛ بدین صورت که در طول مدت زمانی که دندانپزشک مشغول مداوای بیمار است، صندلی از مدار خارج شود تا امکان هرگونه حرکت ناخواسته‌ای از بین برود و بدین ترتیب ایمنی بیمار و پزشک تامین شود. قبل از خرید یونیت دندانپزشکی، حتما از سالم و استاندارد بودن سیستم لوله‌کشی و ورودی‌های یونیت نیز اطمینان حاصل کنید. مشاورین شرکت سینا گستر پیشرفته می‌توانند در خرید یونیت دندانپزشکی با استاندارهای کامل به شما کمک کنند.

 

الزامات فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

در زیر تعدادی از الزامات فنی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور ارتقا کیفیت یونیت‌های دندانپزشکی تدوین شده است:

1- موقعیت یونیت دندانپزشکی از سه محل کنسول دندانپزشک و دستیار کنترل قابل تنظیم بوده ولی یونیت دندانپزشکی از دو محل کنسول دندانپزشک و دستیار قابل کنترل باشد. کنترل ساکشن تنها از محل کنسول دستیار دندانپزشک صورت می‌گیرد،

2- ساکشن یونیت باید ظرف مدت یک سال موتوریزه شود و ساکشن آبی تنها به عنوان یک آپشن ارائه گردد،

3- روکش صندلی قابل شستشو، ضدعفونی کردن، خشک شدن به موقع و بدون تغییر در ماهیت، کیفیت رنگ و ترجیحا بدون درز و غیرقابل اشتعال باشد،

4- هوای ورودی یونیت دندانپزشکی باید عاری از رطوبت و روغن باشد،

5- قطعات اولیه در تماس با بیمار و دندانپزشک در دستگاه‌های یونیت و صندلی دندانپزشکی می‌بایست دارای تاییدیه کیفی بین‌المللی و یا دارای ضمانت کافی در طول عمر مفید دستگاه یونیت و صندلی دندانپزشکی باشد،

6- استحکام ساختار و تجهیزات دندانپزشکی علاوه بر خوداظهاری سازنده مبنی بر تطابق الزامات اساسی این اداره کل، می‌بایست نتیجه مثبت آزمون‌های کنترل کیفی بررسی نهایی در مراکز معتبر این اداره کل ارائه گردد،

7- ضرورت تضمین عدم برگشت آب به داخل مجاری سیستم اینسترومنت‌ ها بعد از اتمام فعالیت آن‌ها ضروری است،

8- یونیت دندانپزشکی باید قابلیت ارتقا به تازه‌های تکنولوژی روز و الزامات ابلاغی وزارت بهداشت را داشته باشد،

9- مجهز به سیستم تزریق مواد ضدعفونی مجاز بوده و دارای مخزن آب بهداشتی به تمام مجاری آب داخل یونیت و اینسترومنت ‌ها باشد،

10- ضرورت استفاده از سیستم سختی گیر آب، به محل ورودی آب یونیت دندانپزشکی،

11- کراشوار باید از جنسی باشد که در اثر شستشو با مواد شوینده و ضدعفونی کننده ماهیت رنگ و سطح آن غیرقابل تغییر باشد (عدم خوردگی، غیرقابل نفوذ به میکروب و مواد آلاینده) و ترجیحا قابل اتوکلاو باشد.

با توجه به تمامی موارد و بایدها و نبایدهایی که در بالا به آن اشاره کردیم به اهیمت یک انتخاب خوب و مناسب پی می‌بریم. ما این مقاله را به این منظور آماده کردیم که بتواند راهنمای خوبی برای خرید و همینطور استفاده از خدمات شرکت ارائه دهنده باشد. طبق بررسی ها و جستجوهایی که انجام دادیم از میان تمام شرکت‌هایی که می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی به آنها اعتماد کنید با شرکت سینا گستر پیشرفته آشنا شدیم که خدمات خوبی چه از لحاظ پشتیبانی و تامین و تجهیز قطعات ارائه می‌دهد. می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی با مشاوران سیناگستر پیشرفته تماس بگیرید و از قیمت یونیت دندانپزشکی هم به این طریق اطلاع حاصل کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

راهنمای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال با ریسک پایین

 

 

ارز دیجیتال یکی از موضوعات پر هیجانی است که در چند سال گذشته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود به دنبال اهدافی مانند پیدایش یک ارز جهانی و همچنین از بین رفتن واسطه های مالی بودند. آن ها تا حدود بسیار زیادی به این اهداف خود دست پیدا کردند و موفق شدند کلیت این موضوعات را به خوبی در دنیای امروزی جا بیاندازند. اما تنها پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال، یک خاصیت نهفته در این ارز ها خودش را نشان داد و طرفداران پر و پا قرصی در سراسر دنیا پیدا کرد. این خاصیت چیزی نبود غیر از قابلیت سرمایه گذاری و حفظ ارزش دارایی.

ارز های دیجیتال انواع مختلفی دارند اما مهم ترین آن ها که همان بیت کوین است، یک ارز دیجیتال محدود است. یعنی فقط به تعداد محدود و مشخصی وجود دارد و پس از مدتی تمام می شود و سکه ی جدیدی به وجود نمی آید. به همین دلیل روز به روز به ارزش این ارز افزوده شده و کسانی که روی این ارز سرمایه گذاری می کنند اکثرا سود های قابل توجهی را به دست می آورند.

اگر کمی در این زمینه تازه کار هستید و منظور ما را درست متوجه نشده اید اجازه دهید یک مثال دیگر برای شما بزنیم، نفت. ذخایر نفت در دنیا محدود است و به همین دلیل هرچه جلوتر می رویم به دلیل محدود شدن منابع و وجود درخواست بالا برای آن، نرخ آن به طور مداوم و با یک شیب ملایم در خال افزایش است. در مورد بیت کوین هم مساله تقریبا به همین شکل است. یعنی تعداد بیت کوین های موجود محدود است و روز به روز به تعداد افرادی که بر روی آن سرمایه گذاری می کنند اضافه می شود. به همین دلیل قیمت بیت کوین در حالت کلی همواره در یک شیب صعودی قرار داشته است.

 

چطور در ارز دیجیتال یک سرمایه گذاری موفق و با ریسک پایین داشته باشیم؟

سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال نیز مانند سرمایه گذاری در بازار بورس، طلا و یا دلار می ماند. شما در تمام این بازار ها می توانید با هزینه ای بسیار کم سرمایه گذاری کنید. اما تمامی این سرمایه گذاری ها ریسک دارند، آن هم ریسک هایی بزرگ! احتمالا به روزی را که دلار به ۲۰ هزار تومان رسید به یاد دارید. در آن روز تمام افرادی با روند بازار آشنایی داشتند ارز هایشان را فروختند و سود های فوق العاده به دست آوردند و کسانی که درگیر خبر های حاشیه ای و پیش بینی های قیمتی عجیب شدند و البته تجربه ای هم نداشتند شاید بتوان گفت همه ی سرمایه خود را از دست دادند. در بازار ارز های دیجیتال هم همین است. در همین ماه گذشته قیمت بیت کوین تا حدود ۷۳۰۰ دلار هم پایین آمد و بعد در عرض دو روز یک جهش ۲۰۰۰ دلاری داشت و قیمتش تا حدود ۹۵۰۰ دلار بالا رفت. در این فضای پر هیاهو لازم است تا یک سرمایه گذاری کارشناسی شده و به دور از هیجان انجام دهید. این خود شما هستید که انتخاب می کنید در دسته ی افراد برنده و کسانی که سود کرده اند باشید و یا در دسته ای که در بدترین شرایط سرمایه گذاری خود را انجام می دهند و به راحتی آن را از دست می دهند.

خوشبختانه برای سرمایه گذاری ارز های دیجیتال یک روش بسیار کاربردی و قابل اعتماد وجود دارد که می تواند ریسک سرمایه گذاری را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. این روش دریافت سیگنال ارز دیجیتال می باشد.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست و چرا مورد اعتماد است؟

در ابتدا می خواهیم به شما بگوییم سیگنال ارز دیجیتال چیست و چرا آن قدر مهم است. سیگنال ارز دیجیتال یک نمودار قیمت است که در آن نمودار قیمت هر ارز دیجیتال در یک بازه زمانی گذشته رسم شده است و بر اساس آن پیش بینی قیمتی آینده برای آن ارز اعلام می شود. این پیش بینی قیمتی توسط کارشناسان و افراد بسیار با تجربه و همچنین سیستم های تحلیلگر بسیار پیشرفته انجام می شود و به همین دلیل از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. در این سیگنال ها به شما گفته می شود هر ارز چه قیمتی دارد و در یک بازه زمانی مشخص مثلا یک بازه هفت روزه قیمت آن ارز تا چه مقدار می تواند رشد کند و یا تا چه مقداری می تواند پایین بیاید. با مطالعه ی این سیگنال ها می توانید یک تصمیم بسیار عاقلانه و منطقی گرفته و سرمایه گذاری مناسبی داشته باشید.

 

 

از کجا سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنیم؟

در ایران برای این نمودار ها، کانال سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام وجود دارد که می توانید در آن ها عضو شده و سیگنال ها را دریافت کنید. کانال سیگنال ارز دیجیتال به صورت خصوصی بوده و به همین دلیل فقط افراد موجود در کانال به این نمودار ها دسترسی دارند و می توانند بر خلاف افراد دیگر با آگاهی بیشتری سرمایه گذاری خود را انجام دهند و نتیجه ی بسیار بهتری نیز دریافت کنند.

این نکته را فراموش نکنید که شما در ایران زندگی می کنید و این مورد می تواند سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را برای شما بسیار جذاب تر از سایر نقاط دنیا کند. دلیل آن هم این است که با انجام این کار درآمد شما کاملا به دلار است و به دلیل ارزش بالای دلار در ایران می توانید درآمد بسیار قابل توجهی را برای خود فراهم نمایید. فراموش نکنید که بدون استفاده از سیگنال ارز دیجیتال شما یک سرمایه گذاری با ریسک بالا را انجام داده اید و ممکن است درگیر حواشی شده و بخشی از سرمایه خود را به راحتی از دست بدهید. اما در سیگنال ارز دیجیتال خبری از حواشی و تب و تاب های بیهوده نیست و تمام پیش بینی ها بر اساس دلیل و منطق است و می تواند شما را تا حد زیادی از سایر افراد جلو اندازد. داشتن درآمد دلاری اصلا خیالی و دور از انتظار نیست، شما می توانید به راحتی و تنها با استفاده از بازار های سرمایه گذاری جدید و موفق، سرمایه خود را به طور روزانه افزایش دهید.



:: برچسب‌ها: سیگنال ترید ارزهای دیجیتال , کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال , سیگنال خرید و فروش بیت کوین , سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال , دریافت سیگنال ارز دیجیتال , سیگنال خرید ارز دیجیتال , کانال تلگرام سیگنال بایننس , گروه سیگنال بایننس , کانال سیگنال ارز دیجیتال , سیگنال بایننس ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

خرید ویلا اطراف تهران یک انتخاب هوشمندانه

یکی از اهدافی که بیشتر در ذهن شما امکان چرخ خوردن دارد برای خرید ویلا اطراف تهران، این می باشد که هم از بودن در آنجا لذت ببرید و هم در کنار آن یک سرمایه گذاری دلخواه نیز داشته باشید. خوب است بدانید که کلمات خرید ویلا و (بهترین) در ذهن هر کس  یک معنای متفاوتی می تواند داشته باشد.

نگاه سرمایه گذاری برای خرید ویلا اطراف تهران داشته باشید.

مقصود از این که می گوییم نگاه سرمایه گذاری برای خرید ویلا در اطراف تهران داشته باشید به این خاطر است که بعد ها اگر خواستید ویلای خود را بفروش برسانید، نسبت به نرخ تورم هر ساله بتوانید سود قابل توجهی داشته باشید و دچار ضرر نشوید. این نکته می تواند برای قدم اول خرید ویلا اطراف تهران بهترین مورد و گزینه باشد.

عواملی همچون: طراحی، امکانات ویلا، موقعیت مکانی ویلا، شهر و ... هم در جایگاه‌‌های بعدی انتخاب ویلا می تواند قرار بگیرد.

خریدن اقساطی و یا زیر قیمت ویلا اطراف تهران

این نکته را در نظر داشته باشید که خریدن ویلا یا آپارتمان که زیر قیمت گذاشته شده برای فروش منوط به مشکل دار بودن آن نیست و امکان دارد که طرف مقابل به علت احتیاج مالی و فروش زود هنگام مجبور به گذاشتن قیمت پایین شده باشد. پس این موقعیت عالی را به راحتی از دست ندهید! چون می تواند باعث شود تا شما به سود نسبتٱ خوبی برسید.

هرچند باید باز‌ هم مراقب باشید که یک مالک تعجیلی سر راهتان قرار نگیرد. شما می توانید با خرید ویلای اقساطی که دارای اقساط بلند مدت هستند و به فروش گذاشته شده اند به راحتی صاحب یک ویلا اطراف تهران شوید.

این نکته را هم بدانید که بعضی از این گونه ویلا‌ها دارای برند نیستند، اما این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید دارای ویلا شوید و یک سقف برای تعطیلات و زمانهای خاص در کنار خانواده خود داشته باشید و از بودن با هم لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر


اگر دستی در بازار سرمایه گذاری داشته باشید و همیشه به دنبال یک بازار خوب با بازدهی بالا می گردید، قطعا تا به حال نام ارز های دیجیتال را شنیده اید. البته حتی اگر سرمایه گذار هم نیستید هیچ ایرادی ندارد، حتی اگر یک دلار پول دارید و می خواهید روی آن سرمایه گذاری، پس این مطلب برای شما نوشته شده است. 

 

پیش از آن که به سراغ اصل مطلب و یک سرمایه گذاری موفق برویم، در ابتدا توضیح کوتاهی در ارتباط با ارز های دیجیتال به شما می دهیم. 

 

../../../Downloads/Cons00.jpg

 

ارز دیجیتال چیست؟

 

اگر بخواهیم خیلی ساده برای شما توضیح دهیم، ارز های دیجیتال نوعی از پول هستند که هیچ شکل فیزیکی از آن ها وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتالی و در دستگاه های الکترونیک ما وجود دارند. 

 

شاید با خود فکر کنید که اصلا چه دلیلی دارد که برای پول فیزیکی که قابل لمس هست و آن را در جیب خود داریم یک جایگزین دیجیتالی درست شده است. جواب این سوال را به شما می گوییم. درست شدن ارز های دیجیتال دو هدف عمده را دنبال می کنند. یکی آن که با استفاده از این ارز ها شما به طور کاملا مستقیم با طرف مقابل خود در ارتباط هستید و دیگر نیاز نیست تا به موسسه های واسطه مانند بانک ها برای انتقال وجه خود اعتماد کنید. 

 

دلیل دوم که برای بسیاری از مردم کارایی بسیار بیشتری دارد جا به جایی ارز با خارج از کشور است. شاید فکر کنید که تنها در ایران است که جا به جایی پول و ارسال و دریافت آن به خارج از کشور بسیار دشوار و پیچیده است، اما باید بگوییم در سایر نقاط دنیا هم وضع همین است. در تمام نقاط دنیا مردم برای این که این دست کار ها را انجام دهند باید به صرافی ها رفته و پول خود را به صورت مستقیم و یا بعد از تبدیل کردن برای مقصد ارسال کنند. 

 

این موضوعی است که حتی کارت های اعتباری بین المللی هم تنوانسته اند آن را حل کنند زیرا هنوز هم کشور های زیادی وجود دارند که از خدمات این موسسات پشتیبانی نمی کنند. 

 

../../../Downloads/Cons02.jpg

 

سوال بعدی که احتمالا برایتان پیش می آید این است که این ارز های دیجیتال چگونه به وجود می آیند؟ باید به شما بگوییم که این ارز های توسط فرآیندی به نام استخراج به دست می آیند. برعکس ارز های سنتی مانند دلار که بانک مرکزی تولید آن ها را بر عهده دارد، در ارز های دیجیتال همه می توانند ارز تولید کنند و از همین راه کسب درآمد کنند. برای انجام این کار نیاز به سخت افزار های با مشخصات مناسب است تا بتوانید استخراج سودآوری را داشته باشید. در ادامه به شما می گوییم اگر می خواهید خودتان دست به کار شده و ارز دیجیتال تولید کنید نیاز به چه کاری دارید. 

 

ارز بین المللی

 

همین امر باعث شد تا ایده ی ارز های دیجیتال به وجود آید. ارز هایی که هیچ محدودیت جغرافیایی ندارند و می توان آن ها را به تمام نقاط دنیا و به تمامی کشور ها ارسال کرد. درواقع ارز های دیجیتال بشر را به یک آرزوی دیرینه که پیدایش یک ارز بین المللی باشد نزدیک کرد. 

 

تمام این توضیحات باعث شد تا پس از عرضه ی این ارز ها مردم کم کم به سمت آن ها گرایش پیدا کنند. بسیاری از مردم متوجه پتانسیل بالای این ارز ها شدند و پول خود را تبدیل کرده و ارز دیجیتال خریدند. پس از مدتی شیب گرایش مردم به سوی این ارز ها تند تر شد و این ارز ها افزایش قیمت های شدیدی را به دلیل افزایش تقاضا تجربه کردند. 

 

سپس مردم متوجه یک پتانسیل نهفته در این ارز ها شدند و آن هم ارزش سرمایه گذاری در آن ها بود. 

 

مردم متوجه شدند می توانند دارایی خود را بر روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده و در این نوسانات قیمت سود های بسیار خوبی به دست آورند. پس از مدت کوتاهی بازار ارز های دیجیتال رسما به یک بازار سرمایه گذاری تبدیل شد و هر روزه افراد زیادی سود های بسیار بالایی را از این بازار به دست می آورند. 

 

../../../Downloads/Cons01.jpg

 

مشاور ارز دیجیتال

 

احتمالا می دانید که هر سرمایه گذاری ریسک های خودش را دارد و ممکن است همان طور که در یک روز سود می کنید، روز دیگری روند بازار برعکس شده و سرمایه گذاری بسیار خوبی که داشتید به ضرر تبدیل شود. دقیقا در همین نقطه است که تفاوت یک فرد موفق و یک فرد شکست خورده مشخص می شود. یک فرد موفق می تواند با دریافت راهنمایی از افراد حرفه ای در بدترین شرایط بازار هم سود کند اما یک شخص ناموفق حتی در وضعیت خوب بازار هم با شانس می تواند سود به دست آورد. 

 

شما می توانید به راحتی از یک مشاور ارز دیجیتال کمک گرفته و مانند یک فرد حرفه ای کسب درآمد کنید و روزانه به سرمایه خود اضافه کنید. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین می توانند بسیار سودآور باشند، اما اگر شما زمان مناسب را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. دریافت مشاوره بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر می تواند به شما کمک کند تا زمان مناسب سرمایه گذاری را پیدا کنید و یک سرمایه گذاری موفق داشته باشید. فراموش نکنید که هیچ چیز بهتر از یک سرمایه گذاری موفق نمی تواند شما را خوش حال کند. 

 

اگر کمی درباره ارز های دیجیتال اطلاعات دارید و می خواهید خودتان ارز مورد نظرتان را استخراج کنید برای شما هم پیشنهاد بسیار خوبی داریم. شما می توانید از مشاوره استخراج بیت کوین استفاده کنید تا بتوانید بهینه ترین دستگاه های ممکن را تهیه کرده و با یک هزینه ی قابل قبول بیشترین مقدار ممکن را استخراج کنید. در ایران هم افراد زیادی هستند که هم اکنون به این کار مشغول هستند و روزانه تا چند صد دلار هم ارز دیجیتال استخراج می کنند. اما پیش از هر چیز نیاز است تا از مشاوره استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید و با قوانین و مقررات و همچنین هزینه های پیش رو آگاهی کامل داشته باشید و سپس برای یک سرمایه گذاری رویایی اقدام کنید. 



:: برچسب‌ها: مشاور ارز دیجیتال , مشاوره بیت کوین , مشاوره استخراج بیت کوین , مشاوره استخراج ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

عنوان: بهترین آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین و سیگنال آن ها

 

ارز دیجیتال، یک سرمایه گذاری رویایی

 

/Users/denadenaab/Downloads/Crypto.jpg

 

در چند سال گذشته با گسترش شبکه های اجتماعی، کانال های خبری زیادی پدید آمده اند و به همین دلیل اکثر افراد به نوعی با خبر های روز درگیر شده اند. در این میان حتما در شبکه های خبری نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را حداقل یکبار شنیده اید. 

 

اگر بخواهیم به زبان ساده ارز دیجیتال را برای شما تعریف کنیم باید بگوییم ارز دیجیتال نوعی از پول می باشد که تنها به صورت دیجیتالی وجود دارد و هیچ نوع فیزیکی از آن وجود ندارد.

 

ارز های دیجیتال مانند بیت کوین در ابتدا قرار بود فقط به عنوان پول استفاده شوند. اما با گذشت زمان و استقبال مردم از آن ها، کم کم این ارز ها با ارزش شده و به عنوان ابزاری برای حفظ سرمایه به شمار رفتند. 

 

بازار ارز دیجیتال تقریبا جوان است و حدود ۱۰ سال از عمر آن می گذرد. به همین دلیل این بازار نسبت به سایر بازار های سرمایه گذاری دیگر هنوز پتانسیل بالایی دارد. 

 

ارز های دیجیتال به دلیل ماهیت جهانی خود به بازار ایران هم راه ‌پیدا کرده اند و مردم در حال گرایش به سمت آن ها می باشند. 

 

البته با اینکه این بازار پتانسیل بالایی دارد اما باید برای ورود به آن دقت کرد. پیش از ورود به بازار ارز های دیجیتال شما قطعا نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارید تا بتوانید در این بازار موفق ظاهر شوید و در همان ابتدای راه سرمایه خود را از دست ندهید. 

 

نحوه مبادله کردن ارز دیجیتال

 

/Users/denadenaab/Downloads/Binance 8.12.36 PM.jpg

 

ارز دیجیتال را می توان به دو حالت کلی منتقل کرد. راه اول به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه می باشد. از مزیت های این راه می توان به حذف کارمزد اشاره کرد. اما این راه یک عیب بسیار بزرگ دارد و آن هم پیدا کردن کسی است که بخواهد تبادل مورد نظر شما انجام دهد. پیدا کردن همچین شخصی مخصوصا در کشور ایران می توان‌ کار بسیار سختی باشد. 

 

راه بعدی که پیش روی شما قرار دارد استفاده کردن از صرافی های ارز دیجیتال می باشد. این صرافی ها با دریافت کارمزد نسبتا پایینی درخواست شما را در کمترین زمان انجام می دهند. 

 

در دنیای ارز های دیجیتال صرافی های زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خود را دارند. در این میان اما صرافی بایننس را می توان جزو سه صرافی برتر و پر طرفدار ارز های دیجیتال معرفی کرد. این صرافی به دلیل دریافت کارمزد پایین و قابلیت های فراوانی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است و کاربران زیادی هم اکنون از این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده می کنند. 

 

البته استفاده از ارز های دیجیتال در کشور ایران کمی دشوار تر از سایر کشور های دنیا است و به دلیل وجود تحریم ها و محدودیت های جهانی، باید کمی محتاط تر عمل کرد. برخی از صرافی ها در صورت شناسایی کاربران ایرانی حساب کاربری آن ها را بسته و دارایی آن ها را نیز نزد خود نگه میدارند.

 

به همین دلیل نیاز است تا حتما آموزش های لازم را در این زمینه ببینید. در این میان اما صرافی بایننس، صرافی پیشنهادی ما می باشد. این صرافی به دلیل امکانات فراوان خود گزینه ی بسیار مناسبی برای کاربران تازه کار و همچنین حرفه ای ها می باشد. پس اگر تصمیم گرفته اید که به خرید و فروش ارز های دیجیتال روی آورید، آموزش صرافی بایننس را در دستور کار خود قرار دهید. 

 

سیگنال ارز دیجیتال؛ یک ترفند بزرگ

 

/Users/denadenaab/Downloads/Signal.jpg

 

برای انجام هر سرمایه گذاری دو راه پیش روی شما قرار دارد. راه اول این است که خودتان به صورت مستقیم دست به کار شوید، بازار مورد نظرتان را شناسایی کنید و پس از بررسی های لازم در آن سرمایه گذاری کنید. این راه شاید جواب بدهد اما ریسک فوق العاده بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت. قطعا شما از همه چیز خبر ندارید، زیرا تحلیل حرفه ای بازار های سرمایه گذاری اصلا تخصص شما نمی باشد. شما ممکن است در چند سرمایه گذاری خود شانس آورده و وضعیت آن طور که می خواهید پیش برود اما در اولین پیش بینی اشتباه به طور قطع ضرر بزرگی خواهید کرد. مشکل بعدی این است که در چنین مواقعی افراد برای جبران خسارت خود دست به سرمایه گذاری های دیگری می زنند که حتی از سرمایه گذاری قبلی خود نیز وضعیت بسیار بدتری دارد. 

 

راه بعدی و مطمئن تر استفاده از سیگنال های پیش بینی وضعیت بازار می باشد. این سیگنال ها ‌در دنیای ارز های دیجیتال با عنوان سیگنال ارز دیجیتال شناخته می شوند. این سیگنال ها توسط سیستم های تحلیلگر بسیار هوشمند و پیشرفته و تحلیلگران اقتصادی حرفه ای رسم می شود. 

 

در این سیگنال ها به شما گفته می شود ارز مورد نظر شما چه وضعیتی دارد، در چه قیمتی وارد بازار شده و خرید کنید و در چه وضعیتی از بازار خارج شده و ارز خود را بفروشید. 

 

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می تواند تا حد بسیار زیادی از ریسک سرمایه گذاری در این بازار بکاهد.

 

پس اگر قصد دارید در این بازار پر سود و پر رونق سرمایه گذاری کنید حتما مخصوصا در ابتدای کار از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. 

 

با استفاده از این سیگنال ها می توانید مانند افراد حرفه ای سود به دست آورید و از سرمایه گذاری خود نهایت لذت را ببرید. 

 

برای استفاده از سیگنال های ارز دیجیتال در کانال های خصوصی که مخصوص این کار هستند عضو شده و به سیگنال ده ها ارز دسترسی پیدا می کنید و می توانید در هر زمان که می خواهید ارز را که سود بیشتری برای شما به همراه دارد را انتخاب کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. 



:: برچسب‌ها: آموزش ارز دیجیتال , آموزش صرافی بایننس , سیگنال ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()